Kryon se zavazuje, že svou zákaznickou databázi neposkytne jiným subjektům.
1.2 Závazná objednávka
Rozumí se tím vyplnění objednacího formuláře a zaslání na adresu klienta .
1.3 Zrušení objednávky ze strany prodejce
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, nebo její část v těchto případech:
-zboží se již nevyrábí nebo nedodává -změnila se výrazným způsobem cena -nejsme schopni dodat zboží v dohodnutém termínu
V případě, že jste již za toto zboží zaplatili, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu a nebo Vám vráceny jiným způsobem dle vzájemné dohody.
1.4 Zrušení objednávky ze strany zákazníka
1.4.1
Zákazník má právo zrušit svou objednávku v případě, že kryon.cz nesplní dohodnutý termín dodávky.
1.4.2
V případě, že zákazník uhradil zálohovou fakturu a chce od nákupu zboží jednostranně odstoupit, může požadovat vrácení zálohy po dohodě s Kryon s.r.o.
2. Platba
2.1 Způsoby platby
-hotově na prodejně, nebo na jiném místě dle vzájemné dohody. -převodem z účtu (na účet dle zálohové faktury) -platba na dobírku
2.2 Druhy platby
-předem (platba podle zálohové faktury) -dobírkou
3. Přeprava zboží
3.1 Česká republika
Zboží je dodáno do místa bydliště v rámci České republiky zdarma. Pro snadnější doručení doporučujeme uvést číslo vašeho telefonu.
Zboží k Vám je expedováno těmito způsoby:
a) PPL dobírka a na platbu předem b) kryon.cz transport Část zboží rozvážíme osobně v termínech a časech dle vzájemné dohody. c) osobně
Po dohodě je možné zboží převzít v naší prodejně na adrese:
Kryon & co,s.r.o.
Syllabova 1232/3
Ostrava Vítkovice
703 00
4. Převzetí zásilky
Doporučujeme: a) V případě, že je zboží viditelně poškozeno, zásilku vůbec nepřebírat. Zásilka se pak vrátí k nám a Vám je zasláno jiné zboží. Takto poškozenou zásilku my pak reklamujeme u přepravce. b) V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace.
5. Reklamace
5.1 Obecné podmínky reklamace
Povinnosti kupujícího: Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat o zjištěných závadách.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
a) Na e-mailovou adresu provozovatele. b) Poštou na adresu provozovatele. c) Reklamačním formulářem výrobce doručeným na naši adresu. d) Osobním doručením. Kupující je povinen uvést: a) Číslo dodávky ( dle prodejního dokladu, dodacího listu nebo faktury) b) Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů
5.2 Vrácení zboží V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Jakmile obdržíme kompletní, nepoškozené a nepoužívané zboží, vrátíme Vám bankovním převodem příslušnou částku za zboží.
6. Záruka
Záruční doba je 24 měsíců, při monáži a dodržení servisních intervalů až 36 měsíců.
7. Servis
7.1 Záruční servis
Záruční servis se nevztahuje na poškození způsobená neodbornou montáží, nevhodným zacházením, nebo havárií.
7.2 Pozáruční servis
Kryon s.r.o.zajišťuje i pozáruční servis. Po dohodě je možné provést servis i u zákazníka
8. Upozornění
Kryon s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.